bilder osv!!

1.i söndags när det regnade som mest och det inte fanns en enda blå prick på himlen bestämde jag och
min syster oss för att bada..de är ju bara sommar en gång om året liksom!
2.på måndagen var jag en trött,sur och aggresiv människa så jag var ganska snäll när jag gick emd min syster ut och tog kort innan jag sen kura ner mig i sängen med min fina b&j och gossip girl.
3.idag har jag vart med mami i avesta för att handla lite smått och gått.bjöd även mammsen på macka och kaffe och jag känner mig som en bra dotter,vuxenpoäng till mig.aja detta köpte jag!
strumpor
trosor
2 ringar
örhängen
mascara
armband 
2dels bäddset
4.nu ikväll låg jag somvanligt och kika på gossip girl och då kommer min syster och frågar om jag ska med ut och springa.så då gjorde vi de också!
de va väll de jag hade att erbjuda just nu.jag ska kika på gossip girl som vanligt och sen ska jag väll sova,imorrn äre jobb klockan halv 2 som gäller och sen åker papi och syster iväg till danmark i en vecka på fotbollscup,då bli mami och jag själva här hemma!mys♥
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0