ännu en lista från tova♥

Vad heter du: karin
Ålder: 15
Vad gör du: skriver denhär listan?
Vad längtar du till: att min kamera ska komma
Vad händer i helgen: jobb tror jag och sen häng med kompizar
Senaste hånglet: vad äre med de? de va mysigt
Hände nåt mer: haha jag orkar inte.
Vad har du på dig: underkläder
Vad blir du glad av: japp och munkar
Vad blir du ledsen av: allt som inte gör mig glad
Vad ska du göra idag: sova.imorn ska jag jobba och va med frecke
Favoritsnabbmatställe: myntan is the shit
Vilken låt lyssnar du på nu: simple man
Vad dansar du till: musik?
Vem saknar du: gry & håkan
Bästa Hang-outet: haha,inte vet jag?
Nått någon inte vet om dig: jagvetinteeeeee



HUR

Svarar du i telefonen: ah hallå? 
Gör du när du är kär i fel person: haha de blir jag aldrig,är aldrig kär
Tycker du om gul-bil-leken: bara när jag hinner före anna och får ge igen
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 1718 kronor + kortet
Mycket är klockan: 23:52
Hur många kontakter har du på msn: hahah noll koll
Spenderar du en regnig dag bäst: sängen
 
 
VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? hemligt.hahah göttt
Pratar du med på msn just nu? ingen haha
Ringde dig senast? anna
Pussade dig senast? hemligt
Vill du kasta en sten i huvudet på? karin k
Saknar du mest just nu? gry
Ska du träffa imorgon? massa folk
Sov du med senast? fredrik,jesper,jezper,amanda och sara.men dela säng med fredrik
Vem fick du senast sms av? hemligt
 
 
JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: ja
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: ja
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0