2012 fram tills nu.

jag kollade på alla säsonger av andra avenyn för 4 gången i mitt liv...
sara och jag gick på konfirmationsläsning,dock hoppade sara av.
jag hittade en intressant knapp på unkan som jag tröck på...5 minuter senare var brankår och hela kitet där.jag fick panik och började gråta.
vi byggde robotar på tekniken..
min fina vän lydia klippte av sig sitt långa hår!!!
jag och gry hjälpte till att servera mat under engelbrektsloppet.
friluftsdag i klackberg och jag åkte slalom för första gången på över ett år..det är så kul!!
jag blev tillsammans med david den 23 januari tror jag de va.
jag,gry,kenny och rickard åkte till hedemora och käka på donken och hade det bara allmänt roligt!
bodaborg med unkan
jag praoa på elsas,det var nog bland det roligaste jag gjort.
vi hade kamratstödjarutbildning..världens bästa gäng♥
jag umgicks vääääldigt mycket med lydia,vi satt liksom ihop.
jag och adam skulle bara prova hur en brandsläckare funkade..
vi var på dirty dancing med kulturprofilen.
min bror flyttade hemifrån så jag va där och hjälpte honom i nya lägenheten.
jag blev tillsammans med robin♥
vi sålde majblommor med ungdomsrådet.hahah
jag var på konfirmationsläger någonstans utanför örebro
andra kvällen på lägret spenderade jag,amanda och lovisa på akuten.
älskade gry flyttade ifrån mig,men kom på marknaden och bodde hos mig♥
firade valborg uppe i fliken med mina fina vänner och jag tog årets första dopp tillsammans med hjalle!
i början av maj var det så varmt ute så att vi kunde ha lektioner ute.
klassdag vid prostudden med världens bästa klass!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0