2012 forts...

den 12 maj döpte jag mig.
jag va in en sväng på akuten i avesta.
den 19 maj konfirmerade jag mig.
sara och jag blev 10 år yngre och va ute i spöregn och hoppade i alla vattenpölar vi såg.
12slaget till min födelsedag spenderades med mina finaste vänner och en brasa vid prostudden.
robin fyllde år en dag efter mig.
klassen käkade mat hemma hos vår svenskalärare sari.
det tog slut mellan mig och robin så jag åkte till västerås och tröstshoppa,jag handla saker jag inte behövde endast för att handla..det kändes bättre då.
kulturprofilen spelade upp mamma mia,fast mycket bättre! underbara människor♥
dagen innan skolavslutningen var det dragkampstunering i skolan,min klass kom 2a.
firade sommarlovet med brudarna och en fika.
skolavslutningsfesten..jag blev uppdragen på scenen då älskade generalerna spelade..lyckligast i världen!
lydia och jag gick 1000 mil på en dag.trodde jag skulle dö.
jag började sommarjobba..
firade midsommar hos moster i fagersta.
spenderade en helg på jespers ö i med mina vänner♥ (jag bajsade på dass för första gången i mitt liv!!!)
BILDBEVIS!!!
under 144 timmar norberg åkte jag karusell och fick feta blåmärken som satt kvar i typ 2 veckor haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0