you make me warm when i´m cold.

min dag har varit helt underbar..iallafall fysiskt eller vad man ska säga!
tekniken va fett,vår fina robot kunde lysa och snurra..jag och lydia gjorde dock inte så mycket på den,men jag plocka iallfall isär den (y)
tänker inte kommentera SO lektionen..bläää
sen hade jag en uppvärming för klass 6A,och höjde mig från ett B till ett A,stolt cheey!
woopwoop.matteprovet gick förövrigt skitbra och jag blir besviken om jag inte har alla rätt,jag menar de va ju skit enkelt!
och sen sista lektionen hade vi musik och vi blev helt klara med vår fina låt, LOVE STORY..och när jag hör den och sjunger den tänker jag bara på david.
efter skolan så gick jag och poffie till unkan och bakade 180 bullar wööööööh.
sen gick jag hem och käka,sov och duscha.har även pratat ett bra tag med mitt hjärta!
nu ska jag läsa lite och sen sova.pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0