vi skulle hålla hand tills skelettet blev till damm.

hej,FÖRLÅT för sämst uppdatering,jag har typ sovit bort dagarna.som idag,vaknade precis!
aja,jag har ändå inte gjort så mycket dom seanste dagarna!

1 JANUARI
Jag vaknade hos amanda,jag och gänget gick till myntan och käka frukost,mums med kebab!
sen gick vi och träffade gry och alla gick hem till sig typ.gry hängde med mig,jag duscha sen gick hon hem en stund.då låg jag i sängen och kolla på andra avenyn,jag va så trött att jag tänkte sova redan vid halv 7.men Linus ringde mig och jag gick till myntan för att träffa lite folk.sen fick vi för oss att åka pulka så vi gick hem och böt om och hämta pulkor och stjärtlappar.
sen sov gry hos mig och på natten hade vi ner två glas i trappen så vid 3 tiden stod vi och skulle så tyst som möjligt sopa upp allt glas!
haha.

2 JANUARI
gry och jag vaknade,vi hade värsta planerna på att vi skulle baka och mata änderna.men inget av de blev av,jag låg istället i sängen precis hela dagen innan jag och amanda gick till unkan och kollade på första harry potter filmen.
sen gick vi hem och jag käka och lite sånt,sen ringde min kusin mig och bad mig komma till hennes tjejkompis och spela spel.och då gjorde vi det,jag och anna!
vi kom inte hem förens vid 1 någon gång.
sen kollade jag på andra avenyn tills jag somnade.

och idag ska jag göra en grej.hahah vet inte vad!
puss!
fredriks mycket fint pyntade snögubbe,dock va de jag som gjorde den!
och fredrik som också fyllde 17 den första januari!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0