vet varken in eller ut,allt har suddats ut..och allt syns under allt de genomskinliga...

aldrig har en människa fått mig känna som du fick mig känna,jag har aldrig varit så glad som jag va i ditt sällskap,jag har aldrig saknat någon så mycket som jag gjorde när du inte va där jag va,jag har aldrig riktigt insett vad allt betytt förens jag träffa dig..
jag har aldrig mått så dåligt som du fick mig må,jag har aldrig gråtit så mycket som jag gråtit över dig,jag har aldrig hatat någon så mycket som jag hatade dig,de har aldrig vart så skönt att släppa en person som de va att släppa dig..
men du kommer tillbaka,på natten,på dagen och du är som en jävla parasit som ständigt sitter någonstans i huvet och hackar,ibland nöter du dina bra saker,ibland dina dåliga..och de enda jag varje gång kommer på är att jag aldrig kommer få tillbaka de som va..de är bra ibland och dåligt ibland..
jag älskar dig och du kommer alltid vara en del av mig,det bara är så..inget man kan gö nåt åt..
det går inte riktigt att beskriva vad jag känner,tycker och tänker just nu...

Kommentarer
Postat av: Idis

Absolut, tack sötis! Jaglägger till dig också! :*

2012-01-12 @ 06:37:18
URL: http://idisakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0