mitt hjärta fyller 17 år♥

just nu ligger jag med en sovande gry bredvid mig,hon fyller 17 år idag och nu ska hon få värsta feta inlägget i min blogg bara för det!♥

gry bergius,jag vet ärligt inte vart jag ska börja så det komemr bli svårt.
men vi börjar med att du är den bästa vännen man kan ha,du ställer alltid upp..om klockan så skulle vara 3 på natten,om det ösregna,va 30 minusgrader och du va tvungen att gå ut naken så skulle du göra det för min skull.när ingen annan finns där,vill lyssna eller kan förstå så står du där som det självklara alternativet att dela allting med.du lyssnar,du stöttar,peppar och svarar.mitt humör kan gå från botten till toppen på en tiondels sekund när du är i närheten och helt plötsligt har man glömt bort varför allt va så himla down för en halvtimme sen.med dig har man aldrig tråkigt,spelar ingen roll om vi bådda ligger i sängen med ryggarna mot varandra och varsin telefon,varsitt headset och lyssnar på olika musik.bara känslan av att du är nära,du gör mig trygg...när du flyttar till västerås i sommar kommer inte mina dagar se lika ut,det kommer bli så himla fel och jag kommer känna mig så tom.helt plötsligt ska du vara 1 timme bort..men jag vet att vi kommer klara det tillsammans!
vi vet allt om varandra och det finns nog inte något du inte vet om mig.vi kan kolla på varandra och förstå vad den andra menar utan att säga ett ord.vi kan säga samma saker precis samtidigt och vi tänker typ precis lika.jag är mig själv till 100% när jag är med dig för jag vet att du aldrig skulle döma mig för något jag gjort osv.en sann vänn finns där hela tiden och du är en san vän,utan tvekan...vissa människor tröttnar man på efter ett tag om man umgåtts nästan 24/7.men det är annat med dig,jag skulle utan problem kunna vara inlåst i en lite skrubb med dig i ett helt ur utan att någonsin tröttna på ditt sällskap!
nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,jag skulle kunna sitta här och skriva tills solen hinner gå upp och ner 10 gånger till..men jag gör det inte,för som sagt..det vackraste vi har syns inte..men det känns i hjärtat.
och det finns inga ord i världen som kan beskriva dig,man måste uppleva dig för att förstå vad det är jag menar.
tack för att du finns min andra halva och jag kommer aldrig lämna dig.
bästa vänner föralltid och förevigt osvosv..
/karin dömstedt,din vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0