She Will be loved..

Hejan peoples.just nu ligger jag i grys säng och spelar tempel rum, eller hur det nu stavas! Vi lyssnar på gamla låtar som man nötte för flera år sen och fina minnen dyker upp.som sagt fyller min stjärna år idag.min fina vän.igår,eller rättare sagt inatt så va jag och gry ute på lite äventyr..vi skulle hem till Gry och hämta hennes mobilladdare.men när vi kom till bron så stod en kille vid namn David där och väntade på mig,jag hade skojat med honom och sagt att han skulle komma hem till mig.jag har aldrig träffat människan eftersom han bor i typ Örebro.men jaja,vi stod väll och pratade i säkert en timme och jag höll på att frysa ihjäl!!! Haha nog om det,idag vet jag inte vad som händer.pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0