lät du henne komm närmre? var hon vackrare än mig?

nattens inlägg var det jesper som stod för..och nej mamma,jag har inte legat med fyra killar..och nej sara,jag älskar inte jesper på det sättet!
så,nu va några frågetecken utsträckta igen!

min dag har jag spenderat på mariagården och lite konfaträff,sedan hem och byta om för att gå till min kusin matilda som fyllde 20 år i torsdags..efter matilda bar de vidare hem till familjen olsson/angelo för lite kalkonparty eller nåt..så just nu sitter jag hemma hos eirin med hjalle,ludwig,tor och eirin..och våra föräldrar också såklart!
jag har mååånga bilder jag ska lägga upp på bloggen..men jag får lägga in dom på min egen dator när jag vaknar imorrn..och då blir det nog ett inlägg med bara bilder!
nu ska jag bli lite social igen tänkte jag :D
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0