I'm gonna be a star.you know why?because I have nothing left to loooose.

jag tänkte i detta inlägget berätta för er vad som gör mig stark och vad som stärker mitt självförtroeende!
och det är:
1.mina vänner,min familj och alla mina nära och kära.varje dag talar ni om för mig hur bra jag är,hur viktig jag är och hur mycket ni behöver mig (jag vet jag låter fett ego,men alla är precis lika bra) det gör mig så stark och så att jag blir lite stolt över mig själv.stolt för att jag är jag liksom!
2.och sen är det alla mina såkallade "haters" såna som inte gillar mig,som varje dag spottar på mig,snackar skit om mig,slänger blickar på mig o.s.v..jag bara älskar det..dom ger mig så sjukt mycket självförtroeende just för att dom lägger ner tid på mig.(det är säkert någon som hatar mig som kommer läsa detta och de är bara ännu skönare) för när dom/ni snackar skit,kollar på mig eller bara hatar mig så lägger ni ner så himla mycket energi på just det,och det glädjer mig att ni tycker jag är värd den energin och tiden.alla kan inte va perferka och alla kan inte älska alla och så är det.men att ni lägger ner det ni gör bara för att hata mig gör mig så stolt!
och jag tycker KAPTEN RÖD säger det så bra i sin låt "ju mer dom spottar" då han i refrängen sjunger "ju mer dom spottar på mig dessto snabbare kommer jag blomma"
hela låten är såå braaaa!

ja de va väll de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0