i can make you happy,make your dreams come true.

nu blev de sådär sämst uppdatering idag också.
aja,ska väll slriva ner hela dagen i ett inlägg då..vet,sjukt tråkigt!

väcktes av min pappa vad halv 1 och åkte med honom och anna upp på baren för att käka.
smaka typ som skolmaten :-/
efter vi käkat klart så gick vi in på ica och fixa sommarjobb,wöööö jag ska sälja jordgubbar och tanter i sommar ;)
när vi sen kom hem så la jag mig i sägnen och kolla datan i typ 10 minuter innan kenny kom och hämta mig,vi åkte upp till honom och spela NHL11,jag va skitgrym på de och vann 1 match och 2 strafftuneringar..och det var även det enda vi körde!
mohahah.sen kolla vi lite på andra avenyn och chilla lite innan vi sen åkte ut och träffa några andra och åkte runt litegrann!
haha kuldag,japp! :D
byeeee!
min fina vän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0