he was i bitter man,working early mornings.

jo mina kära vänner,jag är en trött tjej som dygnade natten till idag,alltså jag sov inte.det vare värt eftersom jag kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden denna kväll..men innan de så ska ja duscha!
första dagen i skolan efter lovet va helt okej,och jag tror inte jag komemr ha några stora problem med att komma in i vardagen igen,de va faktiskt lite skönt att komma tillbaka..hur jag nu kan säga så(?)
aja efter skolan stack jag hem,chilla,käka och sov en liten stund.höööh.
nu på kvällen har vi käkat te och smörgås och de är så mumisgt och helt lagom såhär innan man ska sova!
och för er som bryr er så har jag käkat detta i skolan idag (haha helt onödig bild) men jag ville bara visa att jag käka jättemycket grönsaker,och de hör ju inte direkt till de allra vanligaste ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0