FREDAGEN DEN 13:de.

wööö.jag är skittrött,vi börjar med de..sen kan vi fortsätta med att jag ska vara vaken till halv 7..alltså i prick 24 timmar,sen hem och sova i 3 timmar för att sedan bege mig på konfirmation...yeey känner jag,denna helg kommer bli helt underbar..jag kommer sova som en stock hela söndagen!
all denna sömnlösa tid ska jag spendera på unkan då det är spökkväll med spökgång,film,fakir m.m och det är för ovanlighetens skull öppet till klockan 06:00 lördag morgon.och sen ska jag som jag skrev på konfirmation 10:00-17:00 på lördagen..snacka om att ja kommer somna!
haha nej nu ska jag sätta lite fart på mig..jag har lite som behöver göras innan skolan..
jag har dessutom SOprov idag,mysigt att lägga de på fredag den 13de..jag ser verkligen min chans att kamma hem ett A..eller inte.
hööh,nej hejdå puss!
jag och min man...forever together♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0