the last time when i see your pretty face.

min dag har varit awesome!
slöjd,matteprov som gick sämst,lunch,so,tyska och sen sluta..
då gick jag och poffie hem till henne och vänta på amanda som också kom dit..då gick vi hem till amanda och hämta lite grejor till ikväll då vi ska ha det mysigt hemma hos lydia med lite spel och bara chill!
efter de gick vi till frissan med lydia och kolla på henne när hela hennes hår försvann,eller inte hela håret men typ 15 centimeter ;)
jag tog dock en liten paus i mitt tittande och gick med mina kära kamratstödjare till elsas och fika.
nu sitter jag hemma och har fixat mig till ikväll osv.
snart kommer amanda och hämtar upp mig!
puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0