ställ mig inte i ett led du får mig aldrig att stå still,jag fungerar inte då.

jag har legat hemma och degat i sängen hela dagen.imorse hade jag onte i halsen och kunde inte prata,eller jo men de lät som något konstigt..haha.
under dagen har jag hunnit beta av ett x antal timmars sömn,4 filmer och en massa samtal med david♥
mötet igår var väldigt intressant..eller?
svar:nej!
det var nog det tråkigaste sammanträdet jag varit på i hela mitt liv,jag hade nog inte åldern inne för att förstå mig på vad det handlade om...
jag,sara,amanda och ann-sofie var dom ända under 30 som satt i lokalen,sara somna och gick hem efter 1 timme.
ann-sofie och jag satt och räknade flintar,25st!!
vi fika och kakorna var goda.
räknade tanter med vitt/grått hår,15st!!
efter 2 timmar smög vi därifrån,och då var dom inte ens klara på långa vägar..herregud!
jaja,jag lever :D
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0