pratar du bakom min rygg,betyder det att jag är längre fram än du.

denna dag har jag bara varit lat..jag erkänner david..IDAG VA JAG LAT!
har legat i sängen och kikat på andra avenyn och på youtubeklipp..skitkul liv,ellerinte.
men jag har iallafall hunnit varit med min pappa upp på konsum och panta,295 spänn rätt ner i fickan,lättförtjänta pengar :-)
ikväll äre familjen annorlunda & chefen undercover som gäller..och imorrn kanske jag är redo för lite skola..vi får se med tanke på min hosta och min röst som låter sönderknarkad..
uschusch!
nu ska jag ner och kolla om de finns nåt gott att stoppa i sig..puss!
sliten brud pratar med sin kära pojkvän som hon för övrigt varit tillsammans med i 3 veckor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0