har man inget liv så får man skaffa sig ett..frågan är bara vart?

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: colaflaskor
Är det nåt du absolut inte äter: sniglar
Kläder just nu: pyamasbyxor,linne och tjocktröja + underkläder såklart
Musik just nu: jusst nu lyssnar jag på "jag ska sakna dig imorgon" med melissa horn
Vad sa du senast: japp
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: typ 60/70 talet kanske..eller vad menas med epok?
Sommarplaner: jobba,umgås med vänner osv..
Fisk eller badkruka: fisk bror
Saft eller alkohol: cola is the shit bror
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet,alla mina fina vänner och en båt
Spelar du nåt instrument: nej,men har spelat cello i 5 år
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska absolut
Sparare eller slösare: slösaslösaslösa
Bästa film: nyckeln till frihet & dear john & jönssonligan på kollo
Tror på liv på andra planeter: liv på andra planeter? marsmänniskor & mångubbar?
Kommer du ihåg din första kärlek: japp
Älskar du henne/honom fortfarande: vi är goda vänner
Har du några homosexuella vänner: jappjapp
Tror du på mirakel: nja..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: kanske
Ser du dig själv som tolerant mot andra: jadå
Ser du på kärleken som ett misstag: nej,ibland kanske
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: haha,vettefan..beror ju på
Är du kittlig: hahahahahahahah ja,på 1 hemligt ställe
Snarkar du? nepp
Stjärntecken? tvilling
Rädd för insekter? nejnej
Äckligaste insekten: mygg
Största svaghet: haha vat inte?
Det här är jag bra på: att vara karin
Bästa bok? bibeln? haha skoja..har ingen riktig favorit
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
trolla
Vad vill du jobba som? skådespelare och beteendevetskap
Chips, morötter eller godis? walla bror,allt är nice
Pizza eller hamburgare? haha kan ju inte välja?
Skriver du dagbok? bloggen är väll typ som en dagbok?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? ja,en tatuering ska jag ha minsann och piercing också för den delen,vet dock inte vart
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) det ser ut som rena rama världskriget på mitt rum,men de är mest nice när de är fint och rent
Gungar du på stolen? ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja,bara för att jag kan liksom
Vilken hand håller du gaffeln i ? jag äter med händerna?
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? ibland
Gillar du att sjunga? bara i duschen
Anser du att du är stark? jag är klen som en fis..men som person är jag väll rätt stark? jobbig fråga
Brukar du sola? ja,under kökslampan varje dag..dock inget resultat
Vad gör du om du får hicka? hickar?
Har du haft sex med en person av samma kön som du? neppnepp
Har du haft sex med en person av motsatt kön som du? ja
när grät du senast och varför? idag,när jag kolla på gaygalan..grymma männsikor och jag grät för att svenska samhället är dumma i huvet..man ska få vara som man vill utan att bli dömd av någon annan osv..
Snusar du? nej,har faktiskt smakat
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? kaffe
Har du en besatthet? besatthet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0