du och jag under täcket baby.

de bästa med att de är söndag är att jag är ledig imorrn! :-D

min helg har bestått av jobb,jobb och ännu mera jobb.därav dålig uppis,oki?
har jobbat i skolans kök under kristina & engelbrektsloppet,kul ibland,tråkigt ibland,stressigt ibland,chill ibland och jobbigt ibland.bra sällskap har varit ett stort plus iallafall!
nu ska jag sova tänkte jag..eller nej de tänkte jag inte alls,jag ska kolla klart på avsnittet av andra avenyn och sedan ska jag fortsätta kolla runt lite på youtube och garva läppen av mig till robert gustavsson..
har häller ingen röst typ och de känns skitbra,eller?
nej puss på er..hoppas er helg varit lika bra som min! :-D
jag och gry har aldrig mått bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0