hello kompiz

ÅRET.
Hur har året 2012 varit för dig? upp&ner

Bättre än förra året? vissa delar

Har du träffat några nya vänner? ja

Någonting du aldrig kommer glömma från 2012? ja,massor

Har du flyttat under år 2012? nepp

Har du hittat en ny låt som du älskar? haha ja 

                                                                 Har du druckit alkohol? ja
Har du rökt? ja
Har du kysst en främling? ja
 
 
KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2012? både bra och dålig
Har du varit kär? ja det har jag
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja

har du strulat med någon under året ? haha ja

Har du haft ett hemligt förhållande? beror ju på vad manmenar,men typ.

 

SORG&HÄMD.

Har någon i din närhet tagit självmord? nej

Har någon i din släkt avlidit? nej

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej herregud

Har du varit i slagsmål? aldrig

 

PERSONLIGT.

är det någonting du ångrar med 2012? ja,lite kanske

Isåfall vad? att jag varit såblåögd

Har du skämt ut dig? de gör jag aldrig ;) 

Har du ljugit för en vän? jajjemen

Har du varit ute en hel natt? ja

Har du blivit tagen av polisen? nej

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? hehe ja 

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? ja

 

SKOLAN&FRITIDEN.

Vilken skola går du på? centralskolan

Har någon varit elak mot dig i skolan? nej,ingen som vågar 

Hatar du någon i din skola? nja,eller jo

Har du gjort något framsteg? ja 

Har du haft alla rätt på ett prov? nej

 

VÄNSKAP.

Har du träffat nya vänner? Ja

Har du förlorat en vän? ja

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? ja

Har du gått bakom ryggen på en vän? nej

Har du ljugit för en bästavän? nej

Har du haft en relation med en vän? ja

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0