vi minns inte dagar,vi minns stunder.

4 år,i söndags var det 4 år sen.jag kan inte förstå eftersom jag fortfarande minns dagen som om den vore igår,minns allt.varenda litet ögonblick,varenda känsla,ord,plats,människa..förut trodde jag man slutade sakna efter en tid,jag menar 4 år.men man gör inte det,absolut inte.för du fattas fortfarande,du har fortfarande inte kommit tillbaka.jag har insett att de kan gå hur många år som helst men jag kommer aldrig sluta sakna,aldrig sluta tänka.jag gråter inte längre,men saknaden,smärtan,sorgen och tankarna på dig finns alltid där,varje dag.jag hoppas du har kommit till ett ställe som är mycket bättre än jorden,där man slipper orättvisa och smärta.vi ses igen på andra sidan.jag älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0