världens bästa mamma,grattis på din dag!♥

jag vill bara säga grattis till en kvinna.en kvinna som inte är som andra kvinnor,en mycket speciell kvinna,till dig mamma!♥
du är den bästa mamman en 15årig dotter kan önskas ha.du finns alltid där när man behöver,du är inte dömande och du ser aldrig ner på en.det är inte alltid lätt att vara 15 år,det vet du ju själv.och jag kan knappast tro att det är lätt att vara mor åt en tonåring som varje dag vill testa sina vingar,töja lite extra på gränserna och testa sin mamma.det är inte alla dagar allt är bäst,vissa dagar kan vara helt i botten och det enda du får höra av mig under hela dagen är "vad blir de för mat?" men även dessa dagar visar du att du älskar mig,att du ser mig.
du är en stark person,du har gått igenom mycket under livet,du har ställts inför många svåra val och vart tvungen att fatta ett beslut.jag är stolt över dig,riktigt stolt över dig.jag är stolt över att du är den du är och att jag är din dotter,att du är min mamma.
jag,anna och henrik är jordens lyckligaste barn och kommer alltid vara,vi 3 har haft turen att bli uppfostrade,kramade,tröstade och älskade av världens finaste mor.
jag älskar dig,oavsett hur du ser ut,hur gammal du är eller vilka vägar du väljer att ta,du kommer alltid vara min mamma och kvinnan som bar mig inuti sig i 9 månader,kvinnan som tog mig till jorden och kvinnan som älskade mig sen första stund.var bara den du är mamma,för du är så himla bra på det♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0