ett onödigt inlägg

kan inte sova,tänker.scener ur mitt liv spelas upp framför mig när jag blundar,jag sover inte för jag är vaken.jag vill sova men kan inte.tänker tillbaka,ändrar situationer i mitt huvud,tänker ut saker jag skulle sagt och gjort istället.hoppas att tiden spolas tillbaka så jag kan ändra.det regnar utanför fönstret och jag hör hur regndropparnas liv tar slut mot den hårda marken.just nu vet jag inte vad jag gör,jag bara måste skriva.vill sova,men kan inte.jag önskar att jag var gud och kunde styra jorden,världen och alla människor,alla deras handlingar.önskar jag hade kontrollen över fler än bara mig själv.jag måste försöka sova.godnatt världen,godnatt mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0