Nicholas Sparks

jag skulle kunna tacka gud 2000000 gånger om för att denna man finns,för att han tog rät beslut i livet och för att han skrivit världens finaste berättelser/filmer.
DEAR JOHN,som för övrigt är min favoritfilm,jag har fällt många tårar till denna film.många gånger har jag legat och kollat på den och sagt med i replikerna.jag älskar denna film och jag har nog sett den 100 gånger utan att överdriva,ibland flera gånger efter varandra.underbar♥
A WALK TO REMEMBER,som jag senast såg för några dagar sedan,även denna film har jag många gånger legat och gråtit till,fått en klump i magen och tänkt på att världen är vacker med alla männsikor i den.underbar♥
THE LAST SONG,denna film har även den fått mig fälla en massa tårar,den visar verkligen hur livet kan gå upp och ner men hur underbart och fint det ändå är.underbar♥
THE NOTEBOOK,även denna film är en riktig snyftare,riktigt vacker och passionerad film.den visar verkligen att om man vill så kan man,om man aldrig slutar hoppas så kommer det löna sig.kärleken övervinner allt.den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.riktigt mysig film.underbar♥
och allt tack vare denna udnerbara människa!
NICHOLAS SPARKS
tack,tack,tack för att du finns och för att du gjort dessa filmer så jag har något att roa mig med.TACK!

Kommentarer
Postat av: Amanda Damlin

Om du tycker om de här filmerna så tycker jag att du ska se the lucky one! Jätte söt film, även den baserad på en av nicholas sparks böcker! :D såg den just på bio :)

2012-04-23 @ 08:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0