men ännu en så länge vän.

mina vänner är underbara,det är dom.jag har alltid så kul och känner en så speciell känsla i hela kroppen när jag är med dom..min andra familj,världens bästa familj..garanterat!
jag tänkte även denna kväll/natt se en film,vilken det blir vet jag dock inte än.men efter the notebook igår kanske jag behöver en lite annan typ av film,som karlsson på taket eller något liknande.jag vet inte än,men det visar sig snart.
imorgon kommer tjocka släkten hit,det brukar bli kul.jag ska upp tidigt och baka efterrätt så nu måste jag kika film om jag överhuvudtaget ska hinna sova och därmed orka vakna upp imorgon :)
godnatt!
i´m sexy and i know it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0