jag har behandlat er som skit och jag ska lämna er igen,jag är helt säker.

KommentarTid
Linnéa om sverige sverige älskade vän.:
vad lyssnar du på för musik? :)
jättefin blogg!! :D

först tack så mycket!!
och sen som svar på frågan kan jag säga att jag lyssnar på massa olika.just nu väldigt mycket kent och håkan hällström och musik i den stilen.innan var det väldigt mycket kapten röd och syster sol osv..jag har olika perioder i livet då jag lyssnar mycket på en viss artist eller en viss sorts musik.men i de hela så lyssnar jag på väldigt olika! :-)
tryck på bilden för att komma till den spotifylistan jag lyssnar på mest :-)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Kolla in om det var du som vann länken med din bild& tack för ditt bidrag. Tycker du att jag ska fortsätta med en så här tävling? :)

2012-04-09 @ 12:07:06
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0