Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

1.mina vänner och min familj är allt.
2.skulle inte kunna leva utan musik.
3.röd är min favoritfärg.
4.dator och mobil är mina bästa ägodelar.
5.jag älskar att va med mina vänner och hitta på crazy saker.
6.jag skulle aldrig kunna vara tyst i mer än en timme (om jag inte sov)
7.jag blir glad av godisen japp och av munkar.
8.jag är glad att skolan finns.
9.när jag blir stor vill jag bli socionom eller skådespelare.
10.gröna pringles och cola är bland de goaste som finns.
11.jag önskar jag var ekonomiskt oberoende.
12.jag tycker det är svinsvårt att komma på såna här grejer.
13.jag vill flytta till göteborg.
14.jag vill ha barn när jag blir stor.
15.jag har rosa gardiner på mitt rum.

Kommentarer
Postat av: IDIS

sv: tack snyggo!!

2012-04-01 @ 22:30:14
URL: http://idisakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0