when you see that i smile,take my hand and smile whit me.

sååå röööörigt...väääligt röööörigt!
jag älskar SO..jag svär de är de roligaste ämnet,iallafall om man inte räknar med alla praktiska ämnen som musik,slöjd och bild.jag och mina brudar tog även kompiskort igår i skolan också,jag såg ut som kaos så jag tycker det är tur att de inte är på min vägg de ska sitta!
efter skolan igår så va jag med min underbara ann-sofie,käka nudlar och gjorde ett litet besök hos hennes farmor.efter lite fika så gick vi till unkan på teater och direkt efter de va avslutat tralla jag,amanda,jezper och ann-sofie upp till klackberg och vandra bland gruvorna,riktigt uppfriskande för benen måste jag säga då det var ett bra tag sen dom utsattes för sådan träning.

idag vaknade jag 08:51..gick upp,klädde på mig och fixa till mig.sen åkte vi och hämta upp ann-sofie och sara och när bilen var fullsatt bar de iväg till västerås och rättegång.jag som skulle vittna va jättenervös och va hela tiden någon annanstans än just där just då.
väl framme fick jag prata med ett vittnesstöd som berättade för mig hur det skulle gå till och sen fick jag prata med åklagaren,sen kändes det ganska lugnt..jag hade verkligen koll på läget.när sedan målet satte igång fick jag inte gå in från början utan jag fick sitta utanför i en halvtimme innan dom ropa i högtalarna att jag kunde gå in.väl där inne sa jag allt jag hade att säga och sen fick jag sätta mig i publiken.mycket nöjd med min insats och jag märkte sen att jag inte alls hade behövt vara så nervös som jag var.jaja,nog om detta!
ligger just nu i sängen och väntar på att gry ska komma hem från västerås,vilket kommer ta typ 1 timme till.
hejdå.
snygg frisyr dom fixa på mig igår.
vår lilla tripp igår.
trött tjej imorse.
i väntan på att få gå in.
och för er som ville veta och vet hur de såg ut innan dom gjorde om i elevhallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0