klä av dig naken snygging så ska du få åka hiss!

nu ska ni få höra något riktigt kul och spännande!
idag har jag för första gången i mitt liv fastnat i en hiss :D
okej,så jätte glad kanske de inte va.eller jo jag tycker de.
det är nämligen så att emma i min klass har gjort illa knät så hon har fått en nyckel till skolans hissar så hon lite lättare ska kunna ta sig upp och ner.
iallafall så hade vi matteprov som skulle börja om 3 minuter,inte för att de går fortare,men för att slippa gå så hoppa vi några stycken i den där hissen.först starta den inte,sen hoppade jonte ur och då funka den..ett lutet tag iallafall!
vi är typ glada för att vi fick igång den.helt plötsligt stannar den och jag tänkte att "jäklar va snabba hissar vi har på skolan,vi kom upp till andra våningen på 5 sekunder".men min den tanken sprack av att sara fråga "har vi fastnat"
och emma säger "ja"...då börja vi alla garva och vi hade lite roligt i 5 minuter tills de blev lite panik.6 stycken,fast i en pytteliten hiss och vi vet inte hur och när vi ska komma ut!
där står jag med mina vänner,vårt matteprov har börjat för längesen,några gråter.andra skrattar.jag försöker dra några skämt för att vi ska få annat att tänka på,de hjälpte i dom sekundrarna man skrattade sen gräts de igen.
ojoj,efter 25 minuter i den trånga,varma och fula hissen kommer räddningen.vi fick komma ut,fick lite skäll och sen va de bara att springa upp och skriva matteprov på 15 minuter.
ja,jag fick mig en upplevelse.och efter några minuter gick ryktet på skolan "dom fastna i hissen" blabla...
hahahahahaahahahahahah xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0