sista natten.jag vill aldrig åka hem.

denna dagen har vart lång,rolig,jobbig och massor med minnen för livet har skapats.inatt sov vi somsagt i spökhuset,jag och nästan alla brudar.lite läskiga ljud men jag körde på min taktik "sova tills man vaknar" och jag tycker den funka skitbra;-)vi har hoppat studsmatta,haft utbildning,ätit,haft besök av boxaren george scott,åkt linbana (vilket va de läskigaste jag gjort på länge,jag börja gråta.men jag gjorde de och de känns jättebra nu i efterhand.),vi har även vart ut med båten en sväng,gått spökvandring,suttit vid en lägereld mitt i skogen och berättat spök historier.och jag som vanligt va totalt orädd..de va lite av de vi gjort idag ute i kedjebo.nu lär vi sova en stund så vi orkar med sista dagen imorrn:-)godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0