pappa,glöm aldrig bort att jag älskar dig!♥

jag vet,jag tänker på det hela tiden.en dag kommer jag vara kvar,medan du är lååångt borta.
jag kommer känna din närhet,jag kommer minnas.men jag kommer också veta att de bara är en känsla.att jag aldrig mer kommer få se dig,aldrig mer få prata med dig,aldrig mer få krama om dig,aldrig mer aldrig mer!
jag är rädd.jag är rädd för att jag vet att de kommer hända.jag är rädd för att jag vet inte vem jag kommer vara,vem jag kommer bli.
jag kommer fortfarande heta karin,kommer fortfarande ha samma minnen,allt är nästan samma.eller nej.för jag kommer aldrig bli riktigt jag igen.för jag är inte jag utan dig,jag kommer alltid sakna dig,jag kommer aldrig ha samma glädje nå mer,för jag kan inte vara glad utan dig.jag kommer aldrig kunna skratta åt samma saker som tidigare.för de va jag då när du fanns.jag blir någon annan utan dig.
jag är rädd för att tiden ska gå för fort,jag är rädd för att allt detta ofattbara kommer hända snart,jag vet inte.ingen vet.det är bara att vänta och se,men ingen vill vänta på en sån sak.
jag kommer inte kunna leva utan dig.
du är min styrka och du är den enda som är som du är.du luktar på et speciellt sätt,du går på ett speciellt sätt,du pratar,sjunger,sover,äter,borstar tänderna..allt på ett speciellt sätt..allt de som gör dig speciell.allt de kommer jag få leva utan sen.då när du är flera hundra miljarder mil härifrån,då jag inte längre kan ta på dig.
jag älskar dig glöm aldrig de,jag kommer aldrig glömma att du älskar mig.
det kommer ta ett tag innan detta sker,men de kommer göra de.för eller senare,vi vet inte när.men en sak är säker och det är att de kommer hända!
pappa,du är den bästa jag vet och jag sitter och gråter nu.av bara tanken.
jag är världens lyckligaste dotter,jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0