jag var din,en stund..tills du sumpa allt.

efter skolan åkte jag och sara hem till mig,drack lite kaffe och bara chilla.sen stack vi ut på byn för att träffa några och sen hem till henne.dit kom även jesper :)
efter en stund där gick vi till unkan för att fixa plakat och grejer.sen gick vi ut med ett gäng peppade ungdomar på norbergs gator och demostrerade mot unkans flytt och nedskärning.vårt lilla uppror slutade vid konumhuset och samtal med norbergs högsta höns åsa eriksson.jag gick och mötte upp gry för att sedan åka med jonas till prostudden och ta lite kort.sen åkte vi väll runt lite och sedan hem.nu ska jag packa tills imorrn då det bär iväg till gävle!!
jag känner att jag skriver tråkiga grejer,men haha ni väljer ju själva om ni vill läsa eller inte :)
nej nu får ni lite bilder och sen är de bara för mig att börja packa.roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0