jag saknar dig aldrig...eller ibland...okej alltid!

nu är jag färdig för natten.duschad,och jag har kollat cityvile...allt dedär man måste göra innan man lägger sig! klockan är ställd på 10 i 7 och devore ett under om jag kom upp då vid den tiden,men det är iallafall värt ett försök.för innan jag går till skolan imorrn så måste jag städa på mitt rum.och imorrn måste jag även packa tills helgen!
nej men nu har jag väll sagt allt jag ville ha sagt så nu är de bara att stäbga igen datan och ta min skönhetssömn!
godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja precis! Alltid skönt att prata med någon som man inte känner och som har gått igenom sammasak som en själv..

Men det är bar att acceptera och gå vidare.. Det krävs mod, styrka och vilja. Sedan är man på toppen igen efter hopp om en ny kille :)



tack detsamma sötnos!

2011-09-29 @ 20:08:16
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0