jag orkar inte.hejdå.

paaaang.sen skulle mitt liv va slut,alla mina bekymmer och allt annat också för den delen.jag vill inte mer nu,jag orkar helt enkelt inte.allt bara går skit,hela jävla tiden.tröga människor och idioter..det finns massvis av dom och de är ett rent helvete.jag tänker inte lämna er ensama på jorden,de tänker jag inte med fan va skönt de skulle vara.om NI bara skulle förstå,om ni bara kunde fatta.jag vill inte stå som ett jävla fån åt ena hållet och grina sönder.och jag vill itne stå som en idiot åt de andra hållet häller.ni vet vad som gäller.det är inte roligt,inte någonstans.och alla bara snackar skit.ni vet inte ett piss och jag skulle vara så glad om ni som inte vet kunde hålla er undan..jag vill inte mer nu.jag känner bara hejdå.men jag älskar er♥
det är inte meningen att ni ska bli oroliga,jag ska ingenstans..jag vill bara att ni ska förstå att jag inte tycker att de är roligt.jag vill bara gå i ide och kasta allt som har med känslor att göra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0