jag blir så trött,trött och ännu mera trött.

jag vill bara säga att jag är sjukt trött på vissa människor att de kryper ända ut i fingertopparna.trött på hur vissa beter sig,om jag kunde så skulle jag flytta till en större stad och börja om helt på nytt,med nya vänner,ny skola,nytt hus att bo i..ja allt bara helt nytt...och om jag skulle välja 2 personer jag skulle ta med mig så skulle de va pappa och gry.fy bubblan va skööööönt!

gick somsagt ut med gry till våra vänner som var vid myntan.sen upp till mimer och sen hem till gry för att äta,när vi ätit klart stack vi ut för att möta upp alex & tobbe (fråga mig inte vilka de är,jag vet typ inte ens själv.mer än att alex går i grys klass) och vad vi gjorde det är de ingen som vet..vi gick mest runt,hade de roligt..eller iallafall ibland xd
när klockan va kanske 20 i 10 hade alla gått hem så jag fick sätta mig vid jezper,amanda och en massa fler vid myntan.jag frös verkligen ihjäl,så när dom andra givk till unkan gick jag hem.och mina fötter va som isbitar så jag kunde inte gå på dom typ.mina fingrar höll på att trilla av och jag hade ingen känsel i hela kroppen.när jag väl kom hem tänkte jag att "guud va skönt att komma in på mitt varma rum och krypa ner i min varma säng" men när jag öppnar dörren till mitt rum möts jag av världens kyla och får se att jag glömt fönstret öppet...lyckad tjej.
men nu ligger jag iallafall nerbäddad under 2 täcken med mjukiskläder på mig.godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0