if you call my name,i will be right there.

tyska provet gick skitdåligt.
så nu va de sagt nu kan vi gå över till de som va bra idag!
och de va resten :)
direkt på morgonen va vi på källskolan och informerade om kamratstödjeri.
jag vet itne om de va något mer i skolan som va sådär "åååh,de ska jag skriva på bloggen"
nej antagligen inte för isåfall hade jag väll kommit ihåg de? :)
ah,direkt efter skolan tog jag sällskap med ett gäng goa killar hem och när jag kom hem.haha (vilken rolig mening)
så käka jag och satte mig vid datan.sen va de meningen att jag skulle va med kenny klockan 5.så när klockan va typ halv 5 tänkte jag "nu kan jag sova i en halvtimme"
och de gjorde jag..liiite för länge för dendär halvtimmen blev en timme extra.
stackarns kenny:(
haha,men nu har jag sovit klart och ska ut med kenny :D
trött tjej direkt efter skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0