I still remember the feeling I felt when I first started talking to you

min värld är typ helt upp&ner.det är bra,för jag orkade inte med allt som var innan.men jag orkar helt seriöst inte med de nya heller.
folk som inte fattar,accepterar eller ens försöker förstå kan ta sitt pick och pack och dra ifrån mig med en jävla fart!
är inte i behov av er!
ni andra,ni som hela tiden finns där,lyssnar,förstår,säger sånt jag vill höra,de jag behöver höra.ni,jag vet inte vad jag skulle vara utan er.ni är de bästa jag vet och utan er är jag seriöst ingenting.tack för att ni finns!
nu måste jag lära mig leva med de nya,lämna de gamla bakom mig.jag vet ju att jag vill och jag vet att vi klarar av de!
huuuuh!
hell yeaaah!
haha jag för 1 år sen!
lika krossad men ändå glad då med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0