i don´t see my self in you no more.

musikgrejen på unkan va faktiskt bra,dom är ju duktiga!
tänkte sova snart,ska kolla på andra avenyn tänkte jag direkt efter att jag skrivit klart detta och sen när jag kollat klart på de så blire godnatt!
imorrn har vi kemiprov,och jag har verkligen ingen koll alls,fast jag har pluggat som en tok.
nej imorrn är en såndär dag då jag jättegärna vill ligga kvar i sängen och sova hela dagen,beställa en massage och bara leva livet.de skulle verkligen behövas!
bara de att få sova ut!!!
aja,men snart äre ju helg!
nej nu ska jag in på min cityville och sen blire somsagt andra avenyn! :D
puss.godnatt!
detta är grys bild.men jag älskar dig hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0