hejdå kedjebo.hej norberg.

nu sitter vi i bussen påväg hem till norberg igen.lika fullpackad är bussen även idag som den va i onsdags.jag har verkligen haft jätteroligt under dom här dagarna och som jag skrev tidigare så skulle jag vilja vara kvar där föralltid,de va verkligen paradiset på jorden och jag längtar sedan tills nästa år.det är jättesvårt att beskriva så att ni som läser ska förstå.det är liksom lätt för mig att sitta här och säga att de världens bästa ställe,man måste nog uppleva de.nu har vi precis kommit till fagersta så nu är de inte så långt kvar.buhu.jag kommer sakna jessica jättelänge.men dessa dagar kommer jag kunna leva på länge nu...jaja.när jag kommer hem ska jag till unkan och skaka rumpa med småbarnen på unkan och sen vill jag sova.men jag vet själv att jag inte kommer göra de..nästa gång jag bloggar kommer de antagligen vara från en dator och då slipper ni domhär kassa mobilinläggen:-)hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0