du får göra som du vill.

jag är hemma från skolan idag.och jag har redan glömt vad vi gjorde i skolan :-/
eller nej,vi hade hemkunskap på morgonen där vi gjorde kyckling och ris,mitt team som bestod av mig,sara,amanda och lydia bara toka oss typ.och vi hade jätteroligt,och vi fick faktiskt ihop maten precis som den skulle vara!
vi hade även NO och engelska och svenska.och idrott.idrotten va rolig,vi lekte skit smidiga och dunktiga och för några minuter emellanåt kändes de som att jag aldrig gjort något annat i mitt liv än att lyfta personer och bygga pyramider ;)
på läxläsningen orkade jag itne göra något,så jag kolla facit på tyskan och ritade några bilder i SO:n.
min mobil är borta,men jag ska leta på den så ni ska få lite bilder!
hejdååååå :)
ett gäng oseriösa bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0