"din glädje lyser upp allt"

det spöregnade imorse när jag satte mig på cykeln och trampa till skolan.
i skolan möttes jag av världens bästa överraskning.jag öppnar mitt skåp och där ligger en present med en lapp där de stod "till karin från den saknade" hur lycklig blir man inte då när man förstår att de är från bästa adam som varit ifrån mig i en vecka för att han vart i turkiet och haft de bra medan jag suttit i skolan och bara tänkt på hur han har de och nästan räknat timmarna tills han skulle komma hem igen!
dagen fortsatte relativt bra,sprang strandpromenaden i spöregnet på gympan och fick tiden 17.21.de va dåligt.med tanke på att jag förra året sprang samma vända på 14.00.(här pratar vi minuter och inte timmar)
hmmmm,på profilen idag iallafall skulle vi måla något konstigt,de va som man såg ut på 1600-talet,och jag tog uppgiften döseriöst och gjorde mig skitsnygg ;)
nej,nu ska jag sätta mig och kolla på andra avenyn,skärpning från min sida på den fronten.heja mig för jag ska ikapp kenny!
adams lilla överraskning.
haha,så blött vart de ;-) (jag vet att alla antecknar)
ann-sofie och jag gör oss snyggare än någonsin.
väldigt nöjd med mina nyanser i ansiktet måste jag säga.även mitt gråa hår!
och fråga inte vart de andra ögat aller näsan är...för det ska va såååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0