detta inlägg har jag redan skrivit en gång.men allt försvann så jag börjar om.

jag vet en tjej som just nu sitter och är lite halvt sliten samtidigt som hon lyssnar på älskade,sitt älskade nickelback.
den tjejen är jag.jag är lycklig!
jag har ett jättefint rum,tycker jag själv för de är städat och fint!
de lukar doftgran,melon i hela rummet,jädra plåtlåda att inte hålla tätt!
amanda hörde precis av sig,jag kanske ska ut med henne.kanske unkan? jag vet inte,de får vi se!
jag älskar överraskningar verkligen,kanske därför jag är glad.för adams lilla överraskning idag.vad vet jag? :D
jag längtar till nästa helg,inte den som kommer.men den efter för då ska jag till gävle på insperationshelg med ungdomsrådet.de kommer bli jättenice!
jag väntar på att få pengar så jag kan få köpa lite nya kläder,jag är lycklig!'
nu mina kära vänner som min mattelärare brukar säga så ska jag tända ett ljus och se alla problem följa med röken upp i luften och försvinna!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0