det går aldrig att bli lika dum igen!

du va så jävla fin förut.varför förstörde du de genom att bli världens idiot?
det är bara tomma ord,men jag älskar dig.jag vill inte,får inte.men jag gör de!
fan alltså,att de ska vara så jävla svårt.dreaaaam on bitch!
jag minns knappt längre,äre de för att jag förbjudit mig själv att komma ihåg?för att jag lovar mig själv att aldrig falla tillbaks igen?
men de kommer vissa stunder,vissa ögonblick.vissa gånger man passerar vissa ställen.allt bara kraschar,allt man byggt upp faller till marken och de tar en jävla tid att få dit alla delar igen.men jag kan fixa dehär,de vet jag för jag har gjort de förut!
hell yeaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0