de jag är mest rädd för är att du ska säga "mina" ord till någon annan.

vaknade 10 över 8,packa klart de sista.så nu tror jag faktiskt att jag är färdig för avfärd.men innan vi sätter oss på tåget till gävle så ska vi bowla skiten ur skolan.yeeeeeah!
nej men nu ska jag kila ner.innan jag åker måste jag förbi gry en sväng och lämne en grej i hennes brevlåda.det jag hoppas är att hon inte ska läsa detta förns hon har hittat överraskningen.
och sen vet ju inte jag om ag kommer blogga något under tiden i gävle,troligtvis inte.men om jag lyckat norpa åt mig en data någonstans så är de bloggen som först prioriteras.right?
ha de så bra alla ni andra så ska jag försöka ha de så bääääst.hejdå!

Kommentarer
Postat av: gryyyy

gud vad jag längtar hem nu!!!!!!!

2011-09-30 @ 09:05:52
URL: http://grybergius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0