är de lugnt om jag kallar dig baby?

dagen igår spenderades på olika ställen med olika människor.börja bra,jag försov mig till första konfaträffen och kom 1 timme innan de sluta,då hade jag missat 3 timmar..det är lyckat!
sen stack jag ut på byn med vänner och sen hem till mig med amanda,gry kom och amanda gick hem.
gry och jag tog en promenad runt,runt och ännu mera runt.stanna vid myntan,gick runt........
gick hem till mig och käka.sen vare godnatt typ!
idag börja dagen inte häller så bra,de spöregnade nämligen när jag skulle sätta mig på cykeln och trampa till skolan.kul att komma in i klassrummet precis när man börjar med andan i halsen och blöt som en fisk..
jaja,skolan va som vanligt...haha känner att jag skriver så jävligt ofta,men jag har faktiskt inget att skriva om skolan.därför är allt ointressant!
nej jag har inget intressant att skriva,ändå blev de ett alldeles för långt inlägg.SKÄRPNING från min sida!
förlåt för dålig uppdatering också!
gammal rolig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0