i wonder how,i wonder why.yesterday you told me about the blue blue sky.but all that i can se is......darkness.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
idag är jag en glad tjej!
jag klarade hemkunskapsprovet som jag inte ens hade pluggat till..och de va bara 3 som gjorde de :D
sen hade jag håltimme också, iochmed att jag var på dendär föreläsningen med åsa eriksson så fick jag kompledigt från svenskan.min dag har varit helr perfekt,och de som va skönast nästan,de va att jag inte svara på ett enda sms under hela skoldagen.huuaaa,de va svårt.men jag fixa de :D
nej nu ska jag sluta skryta om mina framsteg och isället säga att jag har SOprov på onsdag så det är bara att börja plugga till de.sen har jag en inläming,idrott och egen uppvärmning som jag ska göra och sen har jag tyska läxa till imorrn som jag inte ens har gjort :)
haha,nej nu ska jag ner i duschen.hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0