tiden läker såren..men ärren finns alltid kvar.

nu sitter jag på unkan och väntar in småbarnen som kommer alldeles snart och ska ha lite disco med mig!
de är som amanda sa igår maskeradtema och jag är någon inproviserad hårdrockare.bara inte barnen blir rädda!
idag fick jag tillbaka matteprovet och jag som trodde jag skulle få F (ig) fick till min stora förvåning och lycka E (g)
och SO-provet fick jag också tillbaka och på de hade jag C (vg) glad cheeeey!
och sen ska jag säga att jesper koivisto har blivit med i ungdomsrådet och han är jätteglad för de,han sitter bredvid mig och är utklädd till tjej,ja ni skulle se han nu alltså..söt i klänning och rosa tajts!
nu kommer dom första barnen och därför kanske de är lika bäst att sluta blogga nu!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0