skratta åt dig själv,innan jag gör de!

egentligen så vet jag inte om jag har lust att blogga just nu,men jag gör de ändå.ska lägga mig i tid idag för imorrn när klockan slår 7:42 så sitter jag på tåget till stockholm med mamma.gud,jag kommer säkert inte orka upp,men jag göre!
mysigt med en dag i stockholm med lite mat och bara gå runt och kolla lite.
idag hade vi hemkunskap direkt på morgonen och våran smoothie,eller rättare sagt,det skulle bli en smoothie men de blev en typ glass..och den smaka dessutom skit!
och på gympan körde vi innebandy,och fan va kul de vaa! jag saknar mitt kära per-ols f96/97!
åkte hem iallafall och käka vofflor som älsklingspappa hade gjort och sen la jag mig i soffan och kolla på diseny channel (y)
och mitt lilla missfoster till kompis vid namn gry bergius har ju failat somfan idag..ni kan läsa hela historien på hennes blogg som ni hittar HÄÄÄR!
aja,efter många om och men och många sovtimmar så gick jag tillslut och träffade min pärla.
kom ganska nyss hem så nu ska jag ner i duschen och sen blir det plugg!
huaaaa!
skönt med lov iallafall :)
förövrigt har jag varit allmänt sur och på dåligt humör idag,beror på vissa saker!
nej nu ska inte jag ta eran tid nå mera,hejdå!
ingen av bilderna är från idag!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0