när sanningar tränger sig på.

just nu skulle de vara skönt att bara dunka huvet i bordet och vänta på att all smärta ska ta över,till känseln helt försvinner och fortsätta till skallen spricker.jag vill inte vara dendär tjejen som står i mitten och aldrig vet någonting.jag vill att du ska förstå.jag vill att du ska ligga bredvid mig när jag vaknar på morgonen,hålla om mig när jag ska sova på kvällen,ringa mig flera gånger om dagen bara för att tala om hur mycket du saknar mig.allt det där som jag vet att du kan göra så himla bra.jag orkar inte låssas nå mer nu,orkar inte dölja allt de jag bara vill få fram.du vet,jag vet,vi båda vet...alla vet!
jag tänker på dig,de dåliga stunderna dränker allt de som va bra,jag har hittat tillbaka till de som va bra och de enda jag önskar är att de ska vara som då,då ingenting va förbjudet och vi båda var enade om samma sak.vad gjorde jag för fel?vad gjorde du för fel?vad gjorde vi för fel? det är du som fyller upp min tankekraft 24/7.det är helt vansinnigt om man tänker efter,men dendär biten emd att tänka efter har jag skippat,för jag vet att jag skulle komma fram till ett beslut jag aldrig vill ta.det är omöjligt att gå vidare,du är fast,jag är fast!
jag har ont i magen för att jag behöver dig mer än allt just nu och de jag vill är att du ska förstå de!
jag älskar dig,nu,då och föralltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0