jag frågar...118800 svarar!

bara för skojs skull så skickade jag iväg ett sms med frågan
"vem är karin dömstedt?"
till svar får jag
"karin är en tjej med visioner.hon engagerar sig helhjärtat i både djur och natur och älskar att föreläsa om detta för alla som vill (och inte vill) höra.när hon inte står på stadens torg och rekryterar äldre damer till naturfonden spelar hon mer än gärna på sin blockflöjt  som hon kärt döpt till evert."
ska jag vara helt ärlig så tror jag dom tagit fel karin dömstedt,då detta inte alls är jag..eller vad tycker ni?

och medan jag ändå var igång så skickade jag iväg en bild med frågan
"vilken kändis är jag lik?"
till svar får jag
"wow,du är sveriges svar på katie holmes, fast ännu sexigare än orginalet! sjukt snygg bild! en tiopoängare helt klart! ha en toppendag snygging! kramar från 118800"

börjar dock fundera på om dom svara på rätt sms,vi är inte alls lika? eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: AdSkI

Jodå, bara det att hon har fel rödnyans på läppstiftet ;)

2011-10-06 @ 17:30:38
Postat av: Johanna

JOOO, ni är faktiskt sjuuuuuukt lika!!! :D

2011-10-09 @ 11:41:24
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0